מה עושים מגשרים באשדוד?

מה כוללת עבודתם של מגשרים באשדוד?

תהליך גישור באשדוד מתבצע על ידי עורך דין אשר מתמחה בתחום הגישור. המטרה שלו היא להגיע לפתרון של סכסוכים בין אנשים, בין אם בנושא משפחתי כגון גירושים, או בנושא עסקי וכו´, על ידי שיחה ומשא ומתן, במקום על ידי הליך משפטי. אפשר להגיע לפתרון בדרך של שלום ופשרה כאשר בסופו של התהליך מושג הסכם גישור. בדרך זו, נמנעת המלחמה המתנהלת בדרך כלל בבית המשפט כאשר שני צדדים חלוקים בדעתם.

מגשרים באשדוד מבצעים את התהליך מתוך הבנה שמדובר בתחום רגיש עבור כל הנוגעים בדבר. הם עובדים על דו שיח אמיתי וכן אשר מטרתו להגיע לסיבת הסכסוך המקורית, כדי למצוא פתרון בצורה יצירתית, אשר יהיה הוגן כלפי שני הצדדים. תהליך גישור באשדוד מתבצע על ידי אדם אשר אינו מעורב בסכסוך והוא אוביקטיבי לחלוטין. שני הצדדים מגיעים מרצונם החופשי ובמוכנות אמיתית לפתרון אשר יהיה מקובל על ידי כולם. כך, מתאפשר להמשיך את מערכת היחסים, בין אם היא אישית, ובין אם היא עסקית, בצורה תקינה וחיובית.

התמחותם של מגשרים באשדוד

מגשר באשדוד חייב להיות בעל יחס אנוש מצויינים, כדי להיות מסוגל לתקשר בצורה חלקה ונעימה בין הלקוחות שלו לבין עצמם. הוא בעל מיומנות בהקשבה, בתקשורת, בתורות שונות של משא ומתן, בטיפול בסיטואציות רגישות וכו´. עורך דין המתמחה בגישור הוא בעל ניסיון רב בבוררות, וביישוב סכסוכים. הצלחתו נמדדת על ידי סכסוכים המגיעים לידי פתרון שלא במסגרת בית המשפט. תחומי ההתמחות המשפטיים שלו הם המשפט האזרחי, המסחרי, העסקי, דיני עבודה וכו´.

הייחוד שבתהליך הגישור הוא שהוא מיועד לטובת שני הצדדים במקביל ובאופן שווה, לעומת דיון משפטי שבו בדרך כלל צד אחד מנצח והשני מפסיד. לכן, אם מדובר בסוגיות רגישות כגון גירושים, או סכסוך בין שותפים עסקיים, מומלץ לסיים את היחסים בצורה טובה ובריאה, על ידי גישור. כל מי שצריך ייעוץ בתחום זה באזור אשדוד, מומלץ שיפנה למגשרים באזור אשר יוכלו לעמוד לרשותו בכל בעיה ולמצוא פתרון משביע רצון.

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי

דילוג לתוכן