למה עדיף להתגרש דרך גישור באשקלון?

גירושים אף פעם אינם קלים לשני הצדדים, ובעיקר אם יש ילדים מעורבים בעניין. אבל גירושים דרך גישור קלים יותר לאין שיעור מאשר גירושים דרך בית המשפט. לכן, אם זוג המתגורר באזור אשקלון מעוניין להתגרש, כדאי לו לחפש גישור באשקלון כדי לעשות זאת בקלות ובמהירות. היתרונות של תהליכי הגישור בנושא גירושין הם:

א.  אחוז הזוגות המגיעים להסכם במסגרת גישור באשקלון הוא גבוה בהרבה מאשר דרך בית המשפט.

ב.  תהליך הגישור מסתיים לרוב תוך כשלוש פגישות. כלומר, הוא יכול לארוך רק כשבועיים. זאת לעומת שנים שהתהליך יכול לקחת בבית המשפט.

ג.  בתהליך גישור הדגש הוא על דו שיח בין בני הזוג ולא על "ניצחון" של אחד על השני. המטרה היא להגיע לפשרה, לפתרון שיהיה מוסכם על שני הצדדים באופן שווה. לכן, מגשר באשקלון דואג לכך ששני בני הזוג יביעו את עמדתם באופן שווה, ויקשיבו אחד לשני. רק כך אפשר להגיע לפתרון מקובל על ידי שניהם.

ד.  גירושין המתבצעים באמצעות גישור קלים בהרבה עבור הילדים של בני הזוג. הפגיעה בילדים נמוכה משמעותית כאשר זוגות נעזרים במגשר. הגירושין עצמם אינם חייבים לגרום למתח ולחץ אצל הילדים, והסיבה לקושי שלהם היא לרוב המאבק שמתבצע סביב הליך הגירושין. לכן, מגשר באשקלון דואג לצמצם למינימום את הפגיעה בילדים.

ה.  העלות של גירושין בתהליך גישור נמוכה משמעותית לעומת עלות התהליך בבית המשפט. בנוסף, בסיום התהליך, הזוג שמתגרש יכול לעיתים קרובות לשמור על מערכת יחסים תקינה ויציבה, במיוחד אם יש ילדים מעורבים בעניין. מגשר באשקלון מצליח לרוב לעזור לזוג לצאת לדרך החדשה בלי מתחים וכעסים בלתי פתורים.

ו.   משרדי גישור באשקלון יכולים לספק את הצרכים של זוגות מתגרשים באופן מקיף, לעומת האופן המצומצם בו הם מטופלים בבית המשפט. למשל, הם יכולים לספק להם פסיכולוגית ילדים בשביל ללוות את הילדים בתהליך הגירושים, או מאמן אישי להורים כדי להתרגל לחייהם לאחר הגירושים. אופציות נוספות הן ליווי של רב שיבצע את הטיפול בבית הדין הרבני לגירושין, וליווי של יועץ זוגי במקרה הצורך. כמובן שעורכי הדין העובדים במשרד הגישור זמינים לזוגות המתגרשים.

לפרטים נוספים מלא/י את הטופס ונחזור בייעוץ אדיב ומקצועי

דילוג לתוכן